1. Ik had een soep besteld deze was met brood ( 6,75) ik heb een gluten allergie en op de kaart stond dat ze ook glutenvrijbrood hadden , ik kon glutenvrij brood krijgen maar dan moest ik meer betalen!! Dus koos ik alleen soep dit kostte nog steeds dan 6,75 zonder brood ...ik had een paar happen, maar had een klacht erover. Ik riep er iemand bij en toen kreeg ik een nieuwe verse soep en de mededeling sorry voor het ongemak!!

2,5

1. Kim,
    Je hebt deze reactie ook onder de naam Sophie geschreven. Geen idee waarom je onder verschillende namen schrijft en wat je probeert te bereiken!
    Gelukkig schrijf je ook dat je een geheel nieuw gerecht hebt gekregen en dat deze service jou een 1 waard is??
    Wij hebben tientallen glutenvrije gasten dagelijks en zijn heel blij met het feit dat ze zonder zorgen hier kunnen eten en weten ook dat glutenvrij brood duur is, maar waarderen dat wij het kunnen maken!
    Bij ons kun je kiezen voor gewoon brood of speciaal brood tegen een hele kleine bijbetaling. Jouw keuze om daar wel of geen gebruik van te maken.....
    Team HZZ