1. Ik vind het mooi geworden na de verbouwing. Het concept met al die verschillende restaurantjes is ook leuk!

Het eten is de keren dat ik geweest ben altijd goed van kwaliteit geweest, niks op aan te merken.

Een minpunt bij mijn laatste bezoek was dat ik gevraagd had om een tafel bij de italiaan of het steakhouse. Ruim van te voren gereserveerd en we ergens in een gangpad, (tegenover de wok ongeveer) werden neergeplant. Heel ongezellig..

Na een half uur waren we dat zat en aangezien er nog tafeltjes genoeg leeg waren in de restaurantjes... ben ik gaan vragen om een andere plek. Die kregen we uiteindelijk ook. Het meisje wat op zoek ging deed wel heel erg haar best voor ons. Dat mag ook gezegd worden. En daarna hebben we wel leuk en gezellig kunnen eten. Ik snap alleen niet waarom mensen aan een verdwaald tafeltje in een gangetje worden gedumpt.. als er elders plek genoeg is?

En die gillende kinderen.. ja.. die zijn soms vervelend.. Daar kan een restaurant niks aan doen.. Dat heb je in veel restaurant helaas. Hier zijn er gelukkig nog plekken waar die kids opgevangen worden, dat scheelt al.