1. Vanavond besteld bij montana, om 10 over half 6, om half 7 bezorgd, niet erg het is zaterdag avond en druk dat begrijpen wij. De bezorger miste 2 kapsalons, de derde was er wel. Wij hadden doner besteld en kregen 1 kapsalon met shoarma, vervolgens is het 10 over 7 en nog geen kapsalons, ons was verteld dat er een 2e bezorger zou komen om het te brengen. Om 10 over 7 gebelt, dit is wat ik hoorde: ja weet ik dat het laat is komt eraan en de kiestoon. Ik stond verbaast ze hadden mij opgehangen, geen tegemoet koming helemaal niets! Ondertussen is het half 8 en komt dezelfde man aan huis met onze kapsalons die overig wel met doner was en niet met shoarma gelukkig! Ik heb de situatie uitgelegd over wat er over de telefoon gebeurde, meneer haalde zijn schouders op en lachte en zei ja .. sorry, dit is voor ons de laatste keer geweest dat wij hier ooit besteld hebben! Er zat geen extra knoflook saus bij het is om je voor te schamen als personeel en bedrijf!! Voor ons nooit meer montana!