Op dit adres zit nu: Brafoer

1. Avond afgesloten met een zeer grote smet op de avond.

Vanavond gegeten voor de Vomar actie. Bij "in de Kas" uitgekomen omdat wij daar én voor de Vomar actie konden eten én het restaurant is aangesloten bij www.diner-cadeau.nl. Top! Want de dinercadeaukaart was nog tot 1 september geldig.

Vooraf bij reservering zelfs tot twee keer toe telefonisch toegelicht dat het om de Vomar actie ging en wij een diner cadeau kaart hebben, en daarbij tot twee keer toe bevestigd hebben gekregen dat dat geen probleem was "omdat de diner cadeau kaart gewoon een wettig betaalmiddel is en géén korting". Klopt inderdaad, dame en heer van de bediening.
    Helaas (achteraf gezien) niet per mail als bewijs (op mail werd overigens ook helemaal niet gereageerd). Op de dag dat de reservering is gemaakt, eerst 's middags al gebeld en later 's avonds bij de definitieve reservering dus nogmaals bevestigd gekregen.

Toen wij vanavond de rekening gingen betalen, werd ons zonder blikken of blozen medegedeeld dat er geen actie op actie wordt gegeven. Dat lijkt ons inderdaad ook vanzelfsprekend, maar dat is in dit geval ook niet aan de orde daar de dinercadeaukaart géén actie s of korting geeft maar gewoon een wettelijk betaalmiddel is (het vertegenwoordigd simpelweg het bedrag wat de koper van de kaart er voor heeft betaald, de uitgever ervan krijgt hier géén extra korting mee op de rekening).

Argumenten die werden gegeven:
    -"als je bij de kledingwinkel korting krijgt op een product van 25% en je hebt nog een extra kortingskaart van 20%, dan krijg je ook niet 45% korting in totaal". Maar beste gastheer, deze diner-cadeaukaart IS dus geen kortingskaart).
    - "wij als restaurant moeten geld afdragen voor de dinercadeaukaart (waar wij zelf voor hebben gekozen om daarbij aangesloten te zijn), dus krijgt de klant ook niet waar hij recht op heeft".

Ofwel, dan komt het er dus ook op neer dat je een pyjama die in de afprijzing is bij de Hema, niet met een cadeaukaart kunt betalen omdat je dan extra korting zou krijgen? Grootste onzin.

Zeer onvriendelijk en onredelijk in bejegening naar ons toe, ontkent in alle aarde dat iemand van het personeel uberhaubt ooit gezegd zou kunnen hebben dat de dinerbon samen met de Vomar actie ingeleverd kan worden en ik daar dus eigenlijk stond te liegen.
    Klant is koning? Er wordt niet eens geprobeerd om er samen uit te komen of naar een alternatief te kijken.

Erg jammer, gastheer. Ik weet wel een alternatief. Het moge duidelijk zijn, wij komen nooit meer "in de Kas".

1,8