1. Afgelopen zaterdag met 5 dames hier gegeten. We waren enthousiast over de kaart, echter het totaalplaatje viel erg tegen. We hadden gereserveerd voor de benedenverdieping want "er kwam toch een tafel vrij" werd ons verteld. Uiteindelijk zaten we op de veel minder gezellige bovenverdieping. De ober kwam op ons een beetje geirriteerd over nadat wij vroegen of de tafel schoongemaakt kon worden want onze armen plakten aan de tafel vast. We bestelden een gemengde schotel met kleine hapjes als voorgerecht, er werd een schotel geserveerd met de mededeling dat er iets mis gegaan was. De tafel naast ons had onze tweede schotel gekregen. Kan gebeuren, niks aan de hand.
    Vervolgens ging het ook mis bij het hoofdgerecht, ook hier was de mededeling, sorry er is iets misgegaan, jullie hoofdgerechten komen er zo snel mogelijk aan. Omdat wij natuurlijk niet heel enthousiast op deze mededeling reageerden en aangaven dat we dat wel erg vervelend vonden werd ons door de ober toch maar een drankje aangeboden. We hebben lekker gegeten, maar gaan er niet nog eens terug.