1. Vandaag gegeten bij Casa Caroni in Den Haag. In een verbluffend leeg restaurant, blijkt de Antipasti (12,50 euro) een onopgemaakt bord te zijn met een aantal plakjes verschillende worst. Daarna komt het welkomstmandje met brood, dat niet gaar is, gezien de deegklont in het midden. Na geruime tijd en enkele vragende blikken blijkt de telefonerende man achter de bar de dienstdoende keukenmedewerker te zijn die de biefstuk in driekazensaus gaat maken. Er verschijnt een bord met groengrijze saus waar een biefstuk van supermarktkwaliteit in dobbert. Dit kost 19,50 euro en er is geen enkel garnituur verder bij, voor deze nogal royale prijs. Na hierover nadere informatie te hebben ingewonnen bij de ober, krijgen we als troostprijs een bakje met maar liefst acht behoorlijk aangebrande aardappelschijfjes. Het dessert hebben we maar gelaten, net als de fooi. Met de geur van aangebrande aardappelen nog in de neus zijn we vertrokken. Het was eens, maar nooit weer.