1. We hadden een high tea geboekt bij Saint Tropez. Eerste indruk, leuke en gezellige restaurant. Mooi ingericht!
    Nadat de groep compleet was kwam de bediening met duidelijke uitleg over de high tea. Nadat de eerste bestelling was geplaatst (vooraf de soep), moesten we hier erg lang op wachten. We hebben daarom de bediening hierop aangesproken. Daarna ging het vlot. Bij het serveren van de scones kregen we daarbij 1 bakje met kersencream. Dat was het. We gaven aan bij de bediening dat eigenlijk normaal bij de scones, clotted cream en aardbeienjam geserveerd moeten worden. De bediening ging hier achteraan en is hier echter nooit meer op teruggekomen. De verse sandwiches zijn overheerlijk en kun je zoveel van bijbestellen als je wilt. Dit geldt ook voor de thee. Echter, toen we wilde betalen kwamen we erachter dat de inbegrepen proseco of verse jus ons niet was aangeboden. Dit weer te hebben aangegeven aan de bediening met excuses dat ze het vergeten waren, nog snel achterover kunnen slaan (we zaten al propvol!).