1. We hebben genoten van het heerlijke eten. De kwaliteit was erg goed. De gastvrouw heeft echt hart voor de zaak en de service is echt goed. Zo had ik bij het doorgeven van de bestelling nadrukkelijk gevraagd of het vlees goed doorbakken kon worden en snel na het uitserveren werd er door de gastvrouw gevraagd of het vlees zo inderdaad goed was. Top!
    Voor het dessert twijfelden we tussen twee gerechten. Uiteindelijk het ene gerecht gekozen maar snel daarna eigenlijk toch spijt dat we niet het andere gerecht gekozen hadden. Ook nu had de gastvrouw het weer snel in de gaten en zonder enig probleem werd de keuze voor het dessert aangepast. De keuken was zelfs al met ons nagerecht begonnen.
    Het is raadzaam om te reserveren op vrijdagavond. Bijna alle tafeltjes waren bezet. We komen hier snel weer terug. Een aanrader!