1. Benieuwd na alle ervaringen op deze site, zelf de proef op de som genomen.

Wij kunnen alleen de ruimte boven beoordelen omdat wij daar fantastisch hebben gegeten.

Kennelijk wordt er veel aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten, want die is echt super!

De ruimte boven mist helaas sfeer, men heeft duidelijk geworsteld met de indeling van de ruimte. Omdat er ook een afhaalgedeelte bestaat, is deze ruimte geplaatst in het midden van de zaak. Hierdoor ontstaat er veel verkeer in de toch al krappe ruimte, met de twee wc deuren en een rommelige garderobe prominent aanwezig.

Wie zich daar niet teveel aan stoort, zoals wij, geniet van een heerlijk avondje uit.

Bediening is correct, attent, vlot en vriendelijk. Een behoorlijk uitgebreide kaart maakt het kiezen moeilijk, de gerechten en de befaamde pizza's zijn overheerlijk. Tempo is dik in orde, wij hoefden niet te lang te wachten op onze bestelling.

Als men naast de aandacht voor het eten, ook aandacht gaat besteden aan interieur en servies wordt dit ongetwijfeld een topzaak van Zwolle.

Ondanks dat komen wij graag nog een keer terug.