in Lauwerzijl

Een gemoedelijk sfeer en gezellige muziek uit de jaren 60!

1. Henk de boer

Ons etentje bij het elvis diner cafe was op zijn zachts gezegd een bijzondere ervaring. Aller eerst verwacht ik bij een elvis diner cafe leuke rock and roll achtige live muziek. Niet een of ander duo.
    Dan het eten en drinken. We waren met twee stellen en bestelde vooraf vier biertjes. Twee werden met een glas geserveerd. De anderen niet. Die moesten maar uit het flesje drinken. De voorgerechten lieten erg lang op zich wachten, maar smaakte heerlijk. Daarna het hoofd gerecht. Drie van ons waren voor de entrecote gegaan. Twee kregen een heerlijke entrecote en de derde kreeg een heel klein stukje doorbakken vlees onder een grote berg sla. Toen we er wat van wilde zeggen werd en door de serveerster heel raar gereageerd. Zij probeerde ons het gevoel te geven dat dit gewoon normaal was en dat we niet moesten zeuren. Na wat aandringen van ons kwam er uiteindelijk toch een nieuwe entrecote op tafel. Uiteraard was de rest van ons toen al lang uitgegeten. De vierde van ons gezelschap was voor de vis gegaan. Ook deze was veel te ver door gebakken en erg taai. Maar na onze eerdere ervaring besloten wij hier maar niets meer van te zeggen. Het nagerecht was niets bijzonders, maar smaakte prima.
    Oh ja, ook de fles huiswijn die wij bestelde voor bij onze maaltijd werd geserveerd zonder glazen (heel bijzonder).

Kortom het is een veredelde snackbar achter een rokje camping die veel te hoge prijzen vraagt voor een zeer slechte service en kwaliteit.

1,1