1. Wat een deceptie... we dachten na een dagje Hellendoorn met ons gezin gezellig uit eten te gaan. Na een half uur kwamen onze soepjes (flauw, lauw) en waren ze het stokbroodje vergeten. Toch om gevraagd, want de kinderen hadden behoorlijk trek. Deze moest nog afgebakken worden dus duurde even. Tot dan toe... viel het nog mee. Na een uur wachten kwam ons hoofdgerecht. De zalm uit de oven was niet te eten, zo hard en zuur. (Totaal uitgedroogd en mi niet goed bereid) de spare ribs waren ook half koud evenals de aardappeltjes. Nadat de bediening vroeg of alles naar wens was toch maar aangegeven dat de zalm echt niet oke was. Wat ze overigens netjes hebben opgelost met een portie (overigens wel lauwe) spare ribs.
    Na 20 min zelf de bediening geroepen om de tafel af te ruimen en de toetjes gelijk te serveren (we zaten er inmiddels al ruim 2 uur...)
    Erg jammer...
    Personeel betere instructies en wat meer kwaliteit en controle in de keuken zal het bedrijf goed doen.

2,6