1. Nog nooit in me leven zo n slechte wok meegemaakt. Echt gadverdamme. Eten was vies. Sushi was gemaakt met gerookte zalm. Blehh. Slechte service. Onvriendelijke gastvrouw. Wij gaan hier nooit meer heen. Zou het iedereen afraden.

1,5

1. Beste Nathasja,

je had al aangekondigd dat je een slechte recensie zou plaatsen op internet. je hebt je zegje gedaan, en nu willen wij ook ons zegje doen!
    1) wij hebben geen wok!!
    2) wij hebben geen sushi met gerookte zalm!!! nog nooit gehad ook!
    3) slechte service..en onvriendelijk gastvrouw? dat is uw mening. maar dat komt waarschijnlijk vanwege, omdat de gastvrouw aangaf dat u meer dan 2.5 uur gebruik maakt van het buffet en drank? Zij vroeg u toen of u een half uur wilt verlengen! voor € 2,50 per persoon. U wou dat niet , maar zei wel tegen uw kinderen dat ze nog meer dranken moesten halen! Bij het opruimen van uw tafel, stond er op uw tafel nog vol met dranken, wijn, bier, dubbelfris, cola etc.. Dit noem ik nou verspilling en asociaal!