1. JK 909 punten

Helaas De Zwaan.
    Vorig jaar een goede ervaring, het is maar net welk personeel er staat.

Buiten op het terras liep de ober langs ons tafeltje zonder te vragen of we war willen drinken of te zeggen dat hij zo bij ons komt.

Een serveerster neemt onze bestelling op. 2 Tosti's en witbrood met 2 kroketten. Daarna komt de ober om drinken vragen.
    Het duurt behoorlijk lang voor het eten wordt gepresenteerd. Op tafel krijg ik witbrood met een ommelet. Op mijn aangeven dat ik dat niet heb besteld geeft de serveerster brutaal antwoord "oh jawel hoor". Ik geef aan dat ik kroketten op witbrood heb besteld. Bij navraag keuken zou de kok een fout hebben gemaakt. Binnen 10 minuten stond het alsnog op tafel. De tosti smaakte desondanks prima. De kroketten met brood ook prima.

We hebben 1 maal drinken kunnen bestellen. Achter ons zaten ook mensen erg lang te wachten voor hun eerste drankje door te geven en er gingen meer bestellingen mis.
    Bij het afrekenen werd niet gevraagd of alles naar wens was.

Prima eten maar een ongestructureerd zootje. Wellicht beter om over te gaan op een digitaal systeem of personeel beter aan te sturen.

6,5

Vorige recensies van JK

• JK

Goed eten & drinken en een correcte en vlotte bediening.