in Wageningen

Voor fans van lekker eten.

1. Afgelopen vrijdag met twee vriendinnen voor het eerst gegeten bij Het Poorthuis op aanraden van een van de vriendinnen en we waren blij dat we haar advies hadden opgepakt! We hadden als voorgerecht een heerlijk verse courgettesoep en een salade met gegrilde kip. Allebei lekker vers, royale porties en met een lekkere, warme, knapperige bol erbij. Het begon dus al goed! Toen als hoofdgerecht het stoofpotje met kip en de varkenshaas. Ook hier weer royale porties met een lekkere rauwkostsalade erbij en mooie friet. Het personeel was super vriendelijk en de bediening snel. Leuk dat de eigenaar even een praatje komt maken aan tafel, dat voelt goed aan, even die persoonlijke aandacht :-) het enige jammer is dat we geen ruimte meer hadden voor een nagerecht want dat was vast ook super lekker! Prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed. Wij gaan zeker nog terug om de andere dingen op de kaart te proberen!