1. Claire Sandiford-Wolter

Een heel slechte ervaring! Vooral omdat het onze eerste keer was in Giethoorn en ik veel leuke dingen had gehoord van de plaats. Samen met mijn moeder en tweeling hebben wij die restaurant bezocht. Toen we aankwamen werden wij niet eens gegroet door het personeel. Ik ging naar binnen om te vragen of ik plaats kan nemen en toen werd er heel nonchalant gezegd dat ik overal mag zitten. Heb ik gedaan, bij een vieze tafel dichtbij de entree die praktisch gezien voor mijn kids de beste optie was. Na 5 minuten zitten wachten, heb ik een vrouwelijke bediener die rond liep gevraagd om de tafel op te ruimen terwijl een mannelijke bediener die op en neer liep en andere tafels wel opruimde. Waarom hij andere tafels opruimde en die van ons niet, snapte ik niet. Die zelfde mannelijke bediener kreeg de opdracht van de vrouwelijke bediener om onze tafel op te ruimen. Had hij heel smerig gedaan.

Verder waren alle bedieners attent voor andere klanten en wij die letterlijk voor de entree zaten werden wij geen enkel moment gevraagd of alles naar wens was. Een andere klant die achter ons kwam zitten (buiten tegen de raam van de restaurant) en net aankwam werd wel gevraagd.

Toen wij klaar waren met eten hadden wij 20 minuten gewacht voor het opruimen van onze tafel en voor het vragen van de rekening. Ik had expres niet gevraagd want ik zag dezelfde mannelijke bediener die toen wij aankwamen onze tafel niet wilde opruimen hoe hij weer andere tafels opruimde maar die van ons niet. Ook andere bedieners deden dat. Ik was op het punt om weg te lopen om te kijken of wij dan wel de aandacht krijgen. Zo'n persoon ben ik niet en ben daarom naar binnen gaan en een vrouwelijke manager gevraagd of onze tafel opgeruimd kon worden. Toen werd ineens ieder bediener attent en zelfs de vrouwelijke bediener die ons in eerste instantie had geholpen. Ik kreeg veel excuses en niks 'on the house'.

Gelukkig hebben jullie onze dag en Giethoorn ervaring niet verpest!

3,4