1. Op verzoek van de meiden afgelopen zaterdag hier wezen eten. Het eten en de menukaart zijn simpel, maar gezien de prijs zeker wel een voldoende.

Over de gehele entourage ben ik wat minder tevreden. Sterker, deze heb ik ervaren als toch wel uiterst teleurstellend. Wij kregen een tafel toegewezen op een sfeerloze bovenverdieping. Eigenlijk al een reden om meteen af te haken en na iets anders uit te gaan kijken, maar goed. Eenmaal ons eerste drankje, een mandje brood en het menu besteld te hebben, duurde het nog geen 3 minuten of heel de kermis stond al op tafel. We hadden amper een stukje brood gesmeerd of ons hoofdgerecht was al geserveerd. Zelfs mijn biertje dat blijkbaar van beneden moest komen moest ik nog krijgen. De kok was vandaag snel en pas op de borden zijn heel erg heet was de mededeling. Je begrijpt natuurlijk wel dat ze je op die manier gewoon weer na iets meer dan 30 minuten buiten hebben gewerkt. Een nagerecht durfde wij niet meer te bestellen en zijn ons ijsje maar bij de plaatselijke ijsbar iets verderop gaan eten, wat dan overigens wel een hele goede aanrader is.

Ondanks dat ik begrijp dat wij bij een relatief simpel restaurant aanschuiven, mag ik toch wel verwachten dat wij op z'n minst de tijd krijgen om op ons gemak een stukje brood met een drankje te nuttigen alvorens wij over gaan tot ons hoofdgerecht. Ondanks de prijs mag je de mensen best een ontspannen gevoel geven. Ik had anders net zo goed na de Mac kunnen gaan. En zelfs daar ben ik nog langer binnen. Deze snelheid heb ik in een restaurant nog nooit meegemaakt.

Genoeg geklaagd! Nee, voor mij geen Bengel meer. Had er veel over gehoord en wilde een keer gaan kijken. Maar het is er erg druk, dus iets zullen ze toch wel goed doen.