1. Wellicht heb je er nooit over nagedacht, maar heb je enig idee hoe moeilijk het is om als ondernemer (lees restaurant houder) recensies te krijgen op onafhankelijke sites als eet.nu. Kijk maar eens rond en dan zie je dat er restaurants zijn die al jaren bestaan en dan pas een handjevol recensies hebben, en hoeveel hebben er nog steeds geen?
    Dan moet je eens kijken bij het Veluws eethuis de wissel....spontaan en helemaal uit zichzelf geven tientallen mensen hun ervaringen op eet.nu en dan moet je ook eens kijken naar de score’s en motivatie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen datvdaar geen woord van is gelogen. Ik zou niet weten, en ik doe mijn best, Waar mijn vrouw en ik liever en lekkerder zouden kunnen eten. Bijzonder gastvrije ontvangst, hele leuke en lieve mensen in de bediening. De koks doen met liefde en plezier om er telkens een ‘plaatje’ van te maken, borden zijn fantastisch opgemaakt. En dan ook nog eens eten zonder zout en suiker maar met volledige natuurlijke cq biologische producten gemaakt. Wij als Paleo eters genieten hier van ieder hapje eten, heerlijk.
    Onlangs waren wij hier met gasten, een van de gasten heeft een moeilijk dieet. Bertus, de eigenaar, had aangegeven om het vooraf bij het reserveren te melden zodat hij daar rekening mee kon houden. En dat heeft hij zeker gedaan, perfect aangesloten bij de beperkingen van onze gast en op een manier waarbij het ‘uit eten’ toch een normaal en leuk feestje voor haar was. Meerdere malen is hij aan haar komen vragen of alles naar wens was etc. Een bijzonder persoonlijke benadering die voor Bertus mormaal is. De complimenten voor Bertus en zijn fantastische team, een dikke tien omdat de elf niet bestaat op een tienpuntsschaal. We komen vanavond onszelf nog maar eens laten verwennen... tot straks.

1. Wat een mooie recensie Ron! Met veel plezier heeft het team van Veluws Eethuis Wissel gelezen hoe graag je ons restaurant komt bezoeken. Hier doen we het voor!

Tot snel bij Veluws Eethuis Wissel

Vorige recensies van Ron Donkers

• Als je echt lekker wil eten en je bent in de omgeving Epe… dan is dit de beste tip die ik je kan geven. Verse groente, goed vlees, met liefde en bijzondere aandacht in de keuken bereid… in een woord heerlijk. Mooi opgemaakte borden, mooie kaart, leuke locatie en misschien nog wel het belangrijkste is dat de mensen die er werken dit doen met passie. Kortom een aanrader, dus de tip van Ron is…

• Vandaag jarig en op vakantie in de omgeving van Epe… het ultime verjaardagsgevoel omdat we heerlijk hebben gegeten van de proevrij en omdat we wederom bijzonder gastvrij zijn onthaald. Het is er altijd leuk en ongedwongen, lief personeel, fijne omgeving en als het dan ook nog eens op het terras zitten is… feestje compleet. Bertus bedankt voor de heerlijke avond.

• Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik drie maal bij het Veluwseethuis gegeten, niet omdat er in Epe geen keuze qua restaurantjes is en ook niet omdat wij niet kunnen kiezen maar omdat we zo fantastisch heerlijk hebben gegeten en onszelf opnhet allerbeste wilde trakteren. De kok doet enorm zijn best om er een schilderij en een feestje van te maken, de foto’s op de website zijn dan ook echt representatief voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Lieve mensen in de bediening en een kok die van koken houdt en passie voor het vak heeft. We gaan snel een reden bedenken om onszelf weer eens te trakteren. Bedankt voor de persoonlijke aandacht en het overheerlijkeceten, tot snel.

• Iedere gang van het vier gangen diner is een feest voor het oog en vooral voor de tong. Heerlijk gegeten, je merkt dat het met liefde en aandacht door de kok is bereid. De borden zijn fantastisch mooi opgemaakt en de kok heeft gekozen voor zoveel mogelijk gezonde producten waardoor het een en ander een natuurlijke smaak heeft. En dan de dames van de bediening… je voelt echte gastvrijheid, op een leuke laagdrempelige manier word je ontvangen en van drankjes en eten voorzien. Uit eten bij het Veluwse eethuis is dan ook een waar feestje wat we bij deze aan eenieder kunnen aanraden. We komen deze week zeker nog eens terug en zodra we weer in de buurt zijn doen we dat zeker nog eens dunnetjes over. Complimenten voor de kok en het team, we hebben heerlijk gegeten en kijken terug op een mooie ervaring vanavond. Tot snel.