1. Gisteren met vrienden gegeten bij "O". Dit op aanraden van anderen en goede referenties op internet. Helaas viel het voor drie van ons vieren enorm tegen. Bij de carpaccio van zalm was de smaak van de zalm ver te zoeken. Je proefde alleen maar citroen en zout. Ik kreeg wel nog een alternatief aangeboden, wat erg netjes was, maar helaas ook geen succes.

De pompoensoep was an sich prima, echter hadden we niet besteld. Of we deze kregen om de veel te lange wachttijd tot het hoofdgerecht te overbruggen, weet ik niet. We hadden sterk de indruk dat de witte brigade de zaakjes niet op orde had. De kok maakte op gezette tijden een praatje aan de tafels waar volgens mij bekenden van hem zaten en gaf de indruk tijd genoeg te hebben. Dat bleek ook wel gezien de veel lange tijd tussen de gerechten…

Het hoofdgerecht was de schol. Wederom véél te zout en ook te veel peper. De smaak van de vis ging wederom geheel verloren. Doodzonde!

Als uitleg kregen we te horen dat de kok op een hoger smaakniveau kookte als dat wij aankonden? Héél vreemd, daar we hier met 3 man last van hadden bij totaal 6 van de acht gerechten? Geen heel sterk argument ons inziens.

Ondanks dat de kok op de hoogte was van onze 'klachten', kwam hij persoonlijk niet informeren. Hij had wel de nodige aandacht voor de andere tafels, waar naar onze indruk bekenden van hem zaten te tafelen.

Tot slot was het er enorm warm binnen. Zelfs niet rokers gingen bijtijds een luchtje scheppen buiten.

Ondanks dat het interieur strak en modern was en daarmee aansprak en dat enkele personeelsleden enorm hun best deden, was het voor ons een echte domper. Helaas moet ik constateren dat ik nog zelden zo tegenvallend gegeten heb. Dan is het al snel te duur, maar dat was hier zondermeer het geval. Het gratis aangeboden kopje koffie aan het einde van de avond maakte dit helaas niet meer goed. Jammer.