1. Martine Piek

Wij hebben Japans gegeten. Ik vond de warme vis zoals zalm oud en totaal niet mals en zacht. Het sausje moest het oude weg werken. Dit is mij al een paar keer opgevallen, net of er goedkope materialen werden gebruikt. Frituurgerechten daarvan had ik het vet vol op bord aanwezig. De bediening was meer dan goed. Maar toch ook al kwam ik er jaren was er voor ons gevoel steeds meer een kwalitatieve achteruitgang en was dit ons laatste bezoek.

1. Graag willen we u bedanken dat u een review op Eet.nu heeft geschreven. Inmiddels hebben we ook van uw man via Iens.nl vernomen dat u helaas geen goede ervaring bij onze Asian Sushi lounge heeft gehad, wat we zeer spijtig om te lezen. We waren blij na lange afwezigheid u weer te zien, des te meer jammer dat u als toenmalige vaste gast niet de klachten op dat moment bij ons heeft doorgegeven. Wellicht was de vis te ver doorgebakken of misschien was het beter zonder saus; dan hadden we bekeken waar de oorzaak was geweest en eventueel iets voor elkaar te kunnen betekenen. Het rest ons u een smakelijke voorzetting bij onze horeca collega’s, die Zwolle e.o. rijk is. Een tip (handig voor collega’s): als u reservering heeft gemaakt en minder personen komt, waarderen we zeer dat u deze van te voren aangeeft. Met vriendelijke groeten, Team China Palace Zwolle