1. Zoals in mijn vorige recensie beloofd zijn wij vandaag terug gegaan voor de zo veelbelovende ‘burger plus’… blijkt een lunchgerecht te zijn en te bestellen tot 16.00 Uur… wij kwamen om 16.45 Uur aan… dus geen burger plus. Menukaart bekeken en we zijn gegaan voor de schnitsel plus… lekkervgebakken schnitsel met van alles erop en ernaast, in een woord heerlijk. Schaaltje sla, rode kool, pasta met groente en natuurlijk frietjes. En nu komt het… lekkere frietjes niet uitvde diepvries, je gelooft het niet maar het bestaat dus nog dat er een kok is die met liefde lekkere frietjes bakt. En we konden gewoon groente bijbestellen zonder dat dit op de rekening komt te staan, dat noem ik gastvrijheid en super service. Komt nog eens bij dat het een schitterend terras is, sfeervol ingericht, mooie beplanting, gewoonweg fantastisch om daar buiten te kunnen eten. Oh ja het toetje… een heerlijke chocolade taart met notenijs lekker opgemaakt, een aanrader. Ik ben nog niet klaar, beide dames in de bediening hebben een horeca hart, perfecte gastbeleving, laagdrempelig en toch beschaafd. De complimenten van mij als kritische eter.
    Koffie voor toe en mijn enige verbeterpunt is de losse suikerklontjes bij de koffie op het schoteltje… met alle respect vind ik dat niet hygienisch en kan dat beter met verpakte suiker of zo (eventueel bij het uitserveren van de koffie vragen of we suikervwensen en dan met een suikertang de klontjes serveren zodat er geen verspilling is). Uiteraard waren we vandaag weer unaniem gestemd in de keuze van het menunen de bekeving ervan… een dikke acht plus. We komen snel toch eens die ‘burger plus’ proberen.