in Beilen

U bent van harte welkom!

1. We komen hier al een aantal jaren als we in Drenthe op vakantie zijn en reden hier graag een stukje voor om. Blij verrast waren we om te zien dat het restaurant was verbouwd en uitgebreid met een mooie serre en groter terras. Helaas was men vergeten om ook de keuken uit te breiden. Er werd bij binnenkomst al gemeld dat het erg druk was. Hierna duurde het nog zeker 45 min. voordat de bestelling werd opgenomen. Dit werd door 1 dame gedaan. Als er ruimte was in de keuken kon er blijkbaar weer een bestelling worden geplaatst. Er liep genoeg overig bedienend personeel maar deze namen alleen de drankjes op. Onze serveerster excuseerde zich meerdere malen voor het lange wachten. Ze kwam melden dat onze bestelling nu toch echt gemaakt werd. Na ruim een half uur dan toch eindelijk onze gerechten gekregen. Helaas hadden de kinderen toen weinig trek meer. Tussen binnenkomst en het serveren van de gerechten zat 1 uur en 35 minuten!!!! Als je een fiks aantal zitplaatsen meer wil vullen, zorg dan dat ook de keuken dit aan kan. Het eten was zoals altijd prima.