1. Met twee internationale gasten hier neergestreken en 3 ribeye steaks besteld. Waren alle drie taai. Twee van ons zo beleefd om ons er doorheen te worstelen. De derde was echt niet te. Eten/snijden. Deze werd vervangen door n nieuwe ribeye steak, was helemaal niet doorheen te komen. Aanbod om het opnieuw door kok te laten behandelen afgewezen. Bediening verteld, dat kok of verkeerd vlees heeft gesneden of verkeerd heeft gebakken. Volgens bediening sinds kort andere leverancier van ribeyes. Is dat belangrijk voor ons? Aanbod vrij dessert door ons afgewezen. Liever minimaal 1 hoofdgerecht minder berekend gehad, maar dat kwam niet bij bediening op. Wel de vier drankjes niet in rekening gebracht. Mijn advies: passeer dit restaurant en loop door naar de volgende. Kok kan gewoon niet koken, met name ribeye steaks. Wat ons is overkomen lijkt in geen geval op toeval.

2,4