1. Ben 124 punten

Gelijk bij binnenkomst valt op dat deze bistro bijzonder smaakvol is ingericht. Ik kan mij voorstellen dat wanneer het gezellig druk is (ik was er heel erg vroeg) het de uitstraling heeft van een gezellige huiskamer op Hoogerheide.

De deels open keuken biedt zicht op het kloppend hart van het etablissement. Een prachtige keuken die uitblinkt door properheid, dat geeft een heel vertrouwd gevoel voor de klant.

Naast de smaakvolle inrichting beschikt deze bistro over een hele mooie kaart. Naast prachtige vleesgerechten ook exquise visgerechten. Voor iedere smaak is er een prachtig gerecht. Een de prijs kwaliteits verhouding is prima.

Het allerbelangrijkste is het enthousiasme van de bediening. De manier waarop Priscilla de bediening op zich nam, maar ook de manier waarop ze over haar bedrijf vertelt is prachtig om te zien.

Ofschoon ik op ruim een uur rijden afstand woon van Hoogerheide staat deze bistro inmiddels in het rijtje van mijn favoriete restaurants. Een groot compliment aan Priscilla en haar team.