in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Bij binnenkomst zelfde bediener gevraagt maar daar werd geen gehoir aan gegeven daarnaast scrimps bestelt en geen afcmvalemnertje erbij waar je het afval op je bord moest gooien bij je dressing dit was skechte service wat een week daarvoor wel idiaal was daarnaast geen kommetje met citroen wat expleciet gevraagt noest worden daarom ervaring met je bediender waar je naar vraagt niet ingewilgt en een slechte service kortom laatste keer dat ik geweest ben voor me €80

1. Beste familie Luijendijk, wat jammer om te horen dat uw diner niet geheel naar wens is geweest. We nemen uw tips graag ter harte en zullen intern kijken wat we hiermee kunnen. Ondanks uw ongenoegen hopen we u nog eens terug te zien. Tot dan!

Vorige recensies van Luijendijk

• Geweldige sfeer zeer vriendelijke bediening en vooral een airco wat zeer aangenaam was daarnaast netjes afgestemd op eten niet opdringerig maar zeer gastvrij wij komen zeer zeker terug prijs en kwaliteit is zeker aan te raden