1. M. Geerlings

Vandaag komen wij binnen bij Boelies. We worden vriendelijk gedag gezegd door een mannelijke medewerker. De kinderen kiezen een hoge tafel uit om aan te gaan zitten. Op dit tafeltje stond geen bordje op van gereserveerd. Mooi maar daar zitten we dan… De bediening loopt om ons heen. Wr zitten pal voor hun neus. Natuurlijk hebben ze het druk op het terras. In het restaurant lopen mensen in alle gemak tafeltjes te dekken. Maar aan ons wordt geen blik of woord verspilt. Komen er andere mensen binnen die blijkbaar een tafeltje hebben gereserveerd worden ze direct geholpen. In no time wordt het drinken aan tafel gebracht. Na 18 minuten volledig te zijn genegeerd zijn wij opgestapt en weggegaan. Nog wordt ons geen blik gegunt. Je hoeft hier niet spontaan binnen te stappen om wat te gaan eten en drinken. Helaas gemiste kans.