1. Het concept is erg leuk, maar de pannenkoeken belachelijk duur (ruim over EUR 10,-). Ik vond het sowieso een commerciële ‘kermis’ (zie onder) en al met al een dure aangelegenheid. Erg jammer, want de kinderen vonden het leuk en hebben zich goed vermaakt.

Het is een leuke speeltuin voor kleine(re) kinderen. Redelijk overzichtelijk en klein. Maar de mini attracties (gratis) werden niet bediend, dus daar konden ze niet in. En voor de overige 'attracties' moet met muntjes betaald worden, welke erg duur zijn. Daar kunnen de kinderen dan tickets 'winnen' waarmee ze een prijsje kunnen uitkiezen (flut prijzen, maar voor kinderen leuk natuurlijk ;-) De reguliere speeltuin toestellen konden wel gewoon gebruikt worden. Ook ging het springkussen ruim voor sluitingstijd al uit en daar konden ze ook niet meer op.

Het was ruim 35 graden, dus genoeg water drinken erg belangrijk. Helemaal met 3 kleine kinderen. Echter schonken ze geen kraanwater. Ook niet voor een groep van 8 personen waarbij avond maaltijden op die locatie werden genuttigd. Na 6 flesjes Spa blauw was ik het wel zat en heb met moeite 4 glaasjes water kunnen krijgen. Nog nooit zo'n slechte 'service' meegemaakt. Excuus was dat ze "niet gratis konden lopen voor water". Wat een flauwekul, want we hebben met 8 personen ruim besteld aan gewone betaalde drankjes van de kaart, inclusief avondmaal. Een glaasje water bij op het dienblad zetten kost niet veel meer hoor. Ongelooflijk en voor mij persoonlijk reden om nooit meer terug te komen.