1. Fijn avondje

Mijn favoriete tapas restaurant!
    Echter wel jammer dat de kaart kleiner js geworden na het vernieuwen en er heel wat lekkere dingen ook af zijn.
    Daarnaast zei het personeel wisselende dingetjes, wij waren met 4 en wilde met of zonder dessert en dat mochten we op t einde beslissen maar toen was het heel de tafel of niet terwijl er maar 2 mensen toetjes wilde.. en werden er toetjes vergeten jammer! Heb het personeel wel eens vriendelijker meegemaakt dan deze avond.
    Bovenal een gezellige avond met vrienden gehad en de buikjes weer vol!

Vorige recensies van Fijn avondje

• Thamara

Weer een geweldige avond gehad bij aqui!
    Ons lievelingstapas restaurant!
    Enige wat we wel merkten is dat de keuken tot 11 uur open is op zaterdag en het personeel dan het laatste half uur wat gehaaster word” of dat het overkomt dat ze het liever niet willen” maar als je met een shift pas om 8 uur kan komen eten is het logisch met tapas dat je op het gemakje eet en dus dan nog wil bestellen:) dan evt de keuken het laatste half iur alleen voor toetjes houden?
    Verder weer geweldig!