1. Ik ben heel wat gewend maar ik ben zelden zo slecht behandeld en geholpen door de bediening als in de Zeemeeuw!
    Geen enkel personeelslid kon ons iets vertellen over de wijnen op de kaart (behalve voorlezen wat er al op de kaart stond ) de fles wijn en de fles water werden, zonder ijs, in warme koelers geserveerd. Op mijn vraag hoe de mosselen werden bereid kreeg ik verontwaardigd antwoord;” gewoon. Zoals mosselen worden klaar gemaakt!”

Het was een erg warme dag, en dan kan het zijn dat, wanneer je druk bent, je iets sneller geïrriteerd bent, maar de bediening stond vooral weinig te doen en veel te kletsen. Niets werd van de tafel afgeruimd (lege glazen, lege fles, menukaarten) en het leek of iedere vraag van ons te veel was.
    Op het moment dat Ali B binnen komt, wordt er wel opeens gehaast en opgeruimd en blijkt dat de bediening ook wel beleefd kan zijn. Heel jammer.
    En toen de rekening kwam bleek er een fles wijn te veel op te staan. Dat werd ernstig in twijfel getrokken door de desbetreffende dame. Met commentaar heeft ze de wijn weer van de rekening afgehaald.
    Een echte domper op een dagje Noordwijk aan Zee.