1. 3 Gangen menu gehad waarbij dieetwensen zoals gluten en lactosevrij opgegeven waren. Allereerst was de bediening erg vriendelijk en alert. Het bieradvies viel erg in de smaak. Het eten was goed en voldeed inderdaad prima aan de dieetwensen. Aandachtspuntje voor de kok:De runderbouillon bevatte wat champignons stukjes, maar je proefde geen champignons in de bouillon. (Later bijgevoegd?)dit vond ik erg jammer, want ik ben niet dol op uitsluitend vleessmaak. De zalm op huid had wat sneller en korter gegaard mogen worden. Nu was de huid niet knapperig en het binnenste wat droog. Bovendien waren de gebakken aardappeltjes erg slap?! Maar daarentegen was de salade subliem! Oa door de dressing met olie en limoen, maar ook door de visueel prachtige melange van ingrediënten. Mijn tafelgenoot had een biefstuk die perfect! Gebakken was en gegarneerd met verse kruiden, wat ook erg in de smaak viel. Ook was het dessert met vers fruit en sorbetijs heerlijk. En dat uit de mond van iemand die geen ijsliefhebber is!
    De visuele presentatie van de gerechten was ook zeker een complimentje waard. Nog een tip: serveer er eens een bijzondere (zelfgemaakte) mayonaise bij. Bijvoorbeeld limoen of andalusische. De Belgische keuken kent vele varianten. Al met al, mede door de gastvrije bediening, een geslaagde maaltijd.