1. Kimberley

Wij hebben vanmiddag geluncht en het is echt een prachtig pand, maar het eten is verschrikkelijk.
    We hadden beiden een salade, die van mijn moeder bestond uit sla, zalm en een ei en de mijne uit asperge, ei (ipv champigons, op zich fijn dat deze aanpassing mogelijk was), een paar kleine stukjes walnoot en sla. Geen dressing, geen brood, geen tomaatje od, gewoon droge sla. We hebben gevraagd of we iets van dressing konden krijgen en kregen toen een fles olijfolie zodat we het nog een beetje aan konden kleden. Ik heb dit ook vermeld en toen kregen we een flesje water gratis die uiteindelijk wel op de rekening stond. Beetje jammer dus.
    Als toetje hadden we een plankje met verschillende gebakjes-achtige dingen, allemaal erg droog.
    De koffie was wel erg superlekker.

Voor een drankje zou ik het aanraden, want het is een erg leuk pand, maar ga er nooit eten!

2,4