in Olst

sfeervol dineren in een authentiek Veerhuys aan de IJssel

1. Groot drama, drie kwartier zonder drankje, zelf de bediening daarop moeten aanspreken. Na één uur en twintig minuten nog geen voorgerecht. Navraag aan de bediening, waar het eten blijft komt de mededeling dat zij het bonnetje kwijt zijn. Indruk dat wij niet de enige waren die ontevreden waren. Drankjes afgerekend en opzoek gegaan naar een ander restaurant (super gegeten bij concurrent in Heerde)

1. Geachte heer van den Broek uit Heerde,

Onze dank voor uw recensie.

Inderdaad heeft u gelijk en was het bonnetje net even iets langer onderweg dan normaal gesproken.

Misschien wel goed om alles een beetje in perspectief te zien ?

resumee:
    - u reserveerde voor 4 personen om 18.30
    - u kwam tegen 18.45-19.00 uur
    - tegen 19.30 misschien 19.35 bent u boos vertrokken omdat e.e.a. niet snel genoeg ging.

Erg jammer want de vers bereide gerechten stonden, zoals wij u verteld hebben, net voor u klaar om geserveerd te worden.

Onze excuses voor het feit dat dit ruim een half uur na u aankomst geduurd heeft. Na het opnemen en serveren van uw drankjes, het brengen van de menu kaart en het op nemen van uw keuzes.

Wellicht speelde ook voor u de extreme warmte op het terras hierbij een rol.
    Het was donderdag nl 37-38 graden Celsius en in de keuken 55.

De overige 60 gasten waren gelukkig wel tevreden.

Vriendelijke groet,

Margriet en Robert
    restaurant 't Veerhuys Olst in Olst aan de IJssel

2. Jammer en zorgelijk dat u de feiten en tijden verdraaid, maar klanten terug winnen door de bal volledig van uw bord te halen lijkt mij onjuist. Ik wens u desondanks veel toekomst en klanten in uw zaak, maar ons zult u daarbij moeten missen.