1. 1 keer hier geweest en tevens de laatste keer.

Mijn vriendin en ik gaan ieder jaar naar Mexico en weten dus hoe echt Mexicaans eten smaakt. Bij toeval kwamen we langs dit restaurant en dachten heeeej Mexicaans...
    Eenmaal binnen konden we op de hele kaart niet 1 origineel Mexicaans gerecht vinden, behalve Mexicaans bier. Maar ja, we hadden toch wel trek dus maar een mixed grill besteld, nou hadden we dat maar niet gedaan.
    Er zat echt totaal geen Mexicaanse smaak aan het vlees en alles smaakte hetzelfde, namelijk zoetttt brrrrr. Terwijl de Mexicanen toch echt van pittig houden. De biefstuk was taai en zat vol zenen en er zat geen originele Mexicaanse saus bij zoals bv. een goede habanero saus of verse chili of een verse avocado. Nee, er zat knoflooksaus bij...

Toch raar dat het zich een Mexicaans restaurant noemt terwijl ze niet eens een empanada of arrachera op de kaart hebben staan.

Kortom Cantina Mexicana is gewoon een studenten vreetschuur en heeft niks maar dan ook niks met Mexicaans eten te maken.