Op dit adres zit nu: Rembrandt

1. Paul en Maike

Wij snappen niets van de negatieve ervaringen zoals beschreven in een aantal reviews. Al een aantal jaren komen wij ongeveer eens per week bij Croy eten. Altijd wordt aan onze wensen tegemoet gekomen (oa. ipv friet veel warme groenten). Je wordt op gegeven moment onthaald alsof je bij goede bekenden komt eten. Personeel altijd attent. Ze nemen tijd voor je. Maken een praatje. Over de rekening hebben we het dan nog niet eens. Die valt altijd mee!
    Dezelfde kwaliteit voor zo'n prijs als bij Croy? Je zult lang moeten zoeken.

Vorige recensies van Paul en Maike

• Paul en Maike

Heb je bepaalde wensen, bv. ipv frieten meer groenten, en geen armzalig bakje salade maar echt warme groenten, dan is dat geen enkel probleem. Warme, persoonlijke bediening, altijd tijd voor je nemen, aan je wensen tegemoet willen komen, dat vind je bij Boschlust. Het personeel is top!
    Alleen die parkeerplaats! Vooral in het natte seizoen.