1. Een bezoekje aan 's Hertogenbosch en al nadat wij het centrum binnen waren gewandeld zag ik deze zaak. In een zijstraatje maar goed opvallend door de banken die buiten opgesteld stonden met volk erop geploft.
    We hoefden niet lang te wachten eer we geholpen werden. Ik groette 1 van de dames vriendelijk en vroeg of het desbetreffende ijs inderdaad lactosevrij was, zoals ik las, maar dit toch 100%geverifieerd wilde hebben. Mevrouw was het direct zat en gaf aan dat het er stond en maakte een wild gebaar om haar heen. Ik besloot geen ijs voor mijzelf te kiezen en enkel een aankoop voor mijn kindje, daar ik het zielig vond om uit principe maar elders te gaan besteden en mijn kindje teleur te stellen. Ik koos dus een lactosevrij ijsje, althans. Als ik de bordjes goed had geïnterpreteerd aangezien mevrouw weigerde te verifiëren. Zij heeft gelijk het vrolijke moment de grond ingetrapt.
    Echt ontzettend jammer. Een lach kan veel meer positiviteit teweeg brengen.
    De kussens buiten op de zitbanken waren ook ontzettend vies, maar daar trok ik mij weinig van aan. Mijn kindje liet ik lekker van het ijsje genieten. We zouden hier toch niet meer wederkeren en maar goed ook. Vervolgens gingen wij op avontuur om mooie herinneringen te maken.

Frezzo krijgt van mij een onvoldoende. Bij een ijszaak werken moet je een goed humeur hebben, anders doe je maar iets anders.

Overigens werkt de website niet soepel. De link naar Contact en naar Menukaart werkt niet. Je moet er zelf naartoe scrollen. Website is onduidelijk. In principe is de website zoals de zaak zelf.