1. Onlangs zeer slechte ervaring na een 1e bezoek aan deze zaak. Eigenaar kan er niet tegen als iemand iets zegt, hij suggereerde dat we dubbel hadden gereserveerd, wat uiteindelijk door hun zelf was gedaan, vervolgens zegt een van ons dat wij ons niet bezig houden met de reserveringen.
    Daarop word ons bestek uit de handen gerukt, de glaasjes voor onze neus lomp weg genomen, en hij kwam terug met het verzoek of we wilde gaan. Want meneer vond de opmerking van reserveringen lomp en grof, en als je het dan over grof hebt vervolgens sloeg hij op tilt en begon te vloeken en zei flikker op, ga naar me Donalds stomme trut! En dan heeft hij het over grof.
    Nog nooit, maar echt nog nooit zoiets meegemaakt, gewoon grof, lomp, agressief, onbeschoft.
    Wij zijn met 4 en ons heil elders gaan zoeken, en hebben echt het advies om hier niet naar toe te gaan.

0 positieve stemmen1 negatieve stem