1. Nadat we in Italië de lekkerste buffelmozzarella hadden gegeten die we hier nog niet hadden gevonden geprobeerd bij de Italiaanse delicatessen zaak da Marco. Nou bij de Albert Heijn is de buffelmozzarella 10 keer romiger, dit leek wel die budget mozzarella van 45 cent.
    Ik vroeg om een stuk gorgonzola van 100 gram (op het bord staan de prijzen in 100 gram)
    nou dat was echt niet mogelijk. Kregen we een stuk van 220 gram. Meer dan het dubbele. En ook helaas deze was echt niet lekker. Volgende keer toch maar gewoon naar de supermarkt. Wat een aanfluiting! En dan het personeel, totaal niet vriendelijk, was blijkbaar erg moeilijk om te doen wat er gevraagd werd, wordt totaal geen rekening gehouden met de wensen van je klant, mij zie je hier niet meer terug!

1,6

1. Beste Melanie, Wat jammer dat je ervaring bij ons in de winkel zo slecht was en dat terwijl wij iedere week honderden vaste klanten tevreden terug zien komen, jaar in jaar uit (vanaf 2001!!) .. Dat jij onze mozzarella en gorgonzola niet lekker vind daar kunnen wij helaas niks aan doen, we verkopen hem anders zeer goed dus dat is een kwestie van smaak . Dat jij precies een stuk gorgonzola van 100 gram wilt hebben is inderdaad niet mogelijk , wij vragen altijd netjes aan de klant om mee te kijken en aan te geven hoe groot het stuk mag zijn.. Denk inderdaad dat jij het beste naar een supermarkt kunt gaan, waar alles netjes voorverpakt en op de gram gesneden ligt.. Wat betreft de bediening ben ik wel zeer benieuwd wie jouw geholpen heeft die dag, we proberen de klanten anders altijd zo goed en vriendelijk mogelijk te helpen , ik sta zelf(Daniel) als eigenaar altijd in de zaak en ben niet de beroerste om iemand tegenmoet te komen als iets niet goed is gelopen op wat voor manier dan ook. Jammer dat je ons hier zo slecht afschildert!!