1. Drankje gedaan op het terras. Ambiance is leuk. Maar bediening is vreselijk. Ongeïnteresseerd en 1 serveerster liep ongegeneerd kauwgum te kauwen.
    Als je geen polo aan hebt en een bekakt accent word je blijkbaar niet serieus genomen. Wij werden niet eens begroet.
    Als je wilt afrekenen duurt dit een eeuwigheid. Zo van laat het peupel publiek maar wachten. Er zijn zoveel leukere strandtentjes in Noordwijk aan Zee. Voor ons nooit meer.

1. Y.C. Dries
    Van restaurant

Goedemiddag Simone,

Dank om uw feedback te delen en erg jammer om deze teleurstellende ervaring te lezen. Is het mogelijk telefonisch contact met u op te nemen?
    U kunt uw nummer sturen naar j.vanrijn@huisterduin.com

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

met vriendelijke groet,
    Jessica van Rijn
    Restaurant Manager Breakers Beach House

2. Geachte mevrouw Simone,

Enige tijd geleden heeft u een review geplaatst waarvan wij de inhoud en vooral uw ervaring betreuren.
    Ons karakter zit anders in elkaar dan u omschrijft en hebben daarom ook via uw review online contact met u gezocht.
    Tot zover bent u niet uit de anonimiteit gestapt en heeft u ons niet in de gelegenheid gesteld het met u op te lossen.
    Laat voorop staan dat het omschreven gedrag en het gevoel wat het bij u gegeven heeft niet onze werkwijze is en wij net als u graag willen achterhalen wie de indruk gegeven heeft. Laten wij het met elkaar dan in ieder geval wel sjiek oplossen.

Dank voor uw reactie.

met vriendelijke groet,