Op dit adres zit nu: Sophia

1. We kwamen met 30 mensen ons personeelsfeest vieren. We hadden van te voren een salsa les in een aangrenzende kamer. We hadden ruim van te voren besteld en aangegeven wat we gingen eten, een keuze tussen een 3 gangen vlees of vis menu dus zo ingewikkeld was het niet. Super voor de keuken als je weet wat 30 man gaat eten, ideaal voor voorbereiding lijkt mij.

Ons voorgerecht kwam na 90 minuten en dan was iedereen nog niet bediend, zelfs niet aan onze tafel zodat de helft maar ging eten omdat de soep anders koud werd. Na 2 uur had iedereen zijn voorgerecht gehad dat bestond uit of een tomatensoep, hoog bertoli gehalte of een kipvoorafje waar je naar de kip moest zoeken. Daarna werd het hoofdgerecht uit geserveerd, ook niet allemaal tegelijk dus zodat de een aan je tafel zat te eten en de ander 30 minuten later zijn gerecht kreeg. Het stukje zalm werd op een bedje van tagliatelle geserveerd zonder groente of salade, wel erg simpel. De kip had een paar schijfjes aubergine en frites erbij. De opmaak van de borden was een aanfluiting en het werd ook niet allemaal op het zelfde bord geserveerd, het zag er niet uit.
    Op de drank werd absoluut niet gelet en de wijn en het water was al open voor het aan tafel kwam, dat mag gewoon niet. Al met al geen aanrader.

3,7