1. Willeke 232 punten

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.