Op dit adres zit nu: Kathmandu Kitchen

1. Kini vd Aar

We willen toch even kwijt met onze ervaring van de high tee die we verleden week donderdagmiddag 28 juli hebben genuttigd van een bon van 38 euro! Voor dat geld wat we kregen vonden we schandalig! Kopjes met een scheur, een onvriendelijke serveerster. We zaten buiten en gleed de schaal buiten ons schuld op straat. De schaal had totaal geen grip op de frame. Tafeltje stond iets schuin. Wij waren er mee aan en een jonge jongen kwam het opruimen en gaf ons een nieuwe schaal. We zijn naar binnen gegaan, de serveerster heeft ons niet meerd te woord gestaan, liep saggerijnig langs ons. Misschien wel een late reactie, maar als ik de high tee vergelijkt met andere restaurants, ziet dat er heel gezellig uit, leuk aangekleed en heeel veel lekkers. Dit leek nergens op. Vriendelijk groet fam vd Aar.

1,4