1. Wij komen zeer regelmatig in het bar/restaurant van het Boshotel. Het eten is de laatste maanden serieus verbeterd. Onze complimenten daarvoor! Vriendelijk personeel.

Vorige recensies van Paul

• Wij hebben gegeten in het restaurant. Dit kende ik van vele jaren geleden. Het restaurant is in de tussentijd opnieuw ingericht. Persoonlijk vind ik dat het aan sfeer duidelijk mist. De uitlichting van het restaurant is ongezellig en slecht. Wij zaten aan het raam, als je dan de zaak in kijkt (richting ingang keuken) dan kijk je de donkerte in. De uitlichting in de rest van het restaurant is niet sfeervol, met een kleine aanpassing door een deskundige krijgt u een heel andere zaak. De inrichting is ook niet gezellig. Aan de wand nabij ingang keuken staat een grote kast met enkele legen schappen boven in, dit geeft geen sfeer. De systeemplafindplaten zijn vies.
    Het eten was heel goed op het toetje na: creme brulee duidelijk te lang vooraf al gebrand waardoor het caramellaagje slap was. Voor en nagerecht: uitstekend.
    Bediening: opvallend was dat enkele dames voortreffelijk hun vak kende en enkele personeelsleden daar wat meer moeite mee hadden. Om ons heen ook wat schoonheidsfoutjes met nalevering gerechten en bij mij zelf kwam het hoofdgerecht, wegens misverstand 5 minuutjes later dan dat van mijn tafelgnooot, kan gebeuren. Moet gezegd worden: het complex ligt prachtig in het bos !