1. Wij hebben zondag 3 oktober met een 4 volwassenen en 1 kind gegeten bij Vandaag. Toen we rond 18.00 uur binnenkwamen was het erg druk bij de kookeilanden en vrij rumoerig in het restaurant, maar later op de avond was dit gelukkig een stuk minder.

Het eten was prima, er is voor ieder wat wils en alles wordt klaargemaakt waar je bij staat. Het speelhoekje (met permanent toezicht van een Vandaag-medewerkster!) deed het erg goed bij mijn neefje van 4, en ook de snoepjes die hij kreeg bij vertrek vielen zeer in de smaak.

Ten slotte viel het ons op dat werkelijk ieder personeelslid dat we iets vroegen of die de tafel kwam afruimen ontzettend opgewekt en aardig was. Dat geeft je absoluut een welkom gevoel als klant.

Ik denk dat Vandaag vooral leuk is als je er met een groep gaat eten, als je (zoals wij) met 4 volwassenen bent zijn er eigenlijk steeds 2 mensen weg van tafel om eten te pakken wat het minder gezellig maakt.

Al met al vind ik Vandaag absoluut een aanrader, zeker vergeleken met bijvoorbeeld 'Live Cooking' bij een andere restaurant-/ hotelketen.