in Leeuwarden

Pannekoeken op een schip....feest voor jong en oud !

1. Arie van Veenendaal

Gisteren gegeten op 't Pannekoekschip in Leeuwarden. De bediening was erg vriendelijk en het eten was op zich ook prima. Toch 2 punten van kritiek. Het was weliswaar een drukke dag, maar een half uur wachten op een lekkere (maar eenvoudige) salade als voorafje vind ik toch wel wat lang en ook de pannenkoek liet daarna nog lang op zich wachten. Mijn vrouw moet helaas vanwege een gluten-intolerantie glutenvrij eten. In het glutenvrije beslag zat niet of nauwelijks zout, waardoor haar pannenkoek, hoe lekker de vulling (het beleg) ook was, toch erg flauw van smaak was. Ze heeft dit vriendelijk aan de bediening meegedeeld toen ons gevraagd werd of alles naar wens was, maar daar hebben we in het geheel geen reactie op gekregen.

1. MM
    Van restaurant

Ahoy Meneer van Veenendaal,
    Dank voor uw reactie. Jammer dat u zo lang op uw voorgerecht heeft moeten wachten en vervolgens in uw beleving ook te lang op uw pannekoek. Ik kan het achteraf niet meer terughalen hoe dit gekomen is, in de keuken moet men door de drukte iets over het hoofd hebben gezien verwacht ik, dus ik biedt u onze excuses daarvoor aan.
    Ons glutenvrije beslag is een kant-en-klaar meel, dat ter plaatse speciaal wordt aangemaakt, maar waaraan wij geen extra ingredienten toevoegen. Hiervoor hebben wij op onze tafels zowel zout als peper staan om zelf naar keuze toe te kunnen voegen. Jammer dat de smaak van de glutenvrije pannekoek uw vrouw is tegengevallen.
    Uw kritieke punten zijn we blij mee en zullen we ter harte nemen. We zeggen u dank voor de complimenten over het eten in het algemeen en ten aanzien van de bediening !
    Hartelijke groet en graag tot een weerzien aan boord !
    Capt'n Pancake en zijn crew.