1. fam van houten

Wij hebben zondag 3 october deze mooie brasserie bezocht om een hapje te eten.

Toen we aankwamen zagen wij dat het erg druk was, dus besloten wij even te wachten tot dat er iemand van de bediening naar ons toe kwam.

We werden door een aardige dame naar een tafeltje gebracht en er werd ons gevraagd of we iets wilden drinken en tegelijkertijd kregen wij de menu kaart. We besloten om voor het garnalenkroketje met een kopje kreeften soep te gaan en daarna voor de gegrilde coquilles in noilly pratsaus.

Na ongeveer 10 min kwam ons voorgerecht, een mooi vormig kroketje boordevol met garnalen en een heerlijk kopje kreeftensoep. En alsof er nog niet genoeg garnalen in zaten lagen er ook nog op het bord erbij.

Bij ons voorgerecht werd stokbrood met boter, olijfjes en nog een rood prutje geserveerd, we konden niet thuis brengen wat het was.

Daarna hebben wij genoten van de gegrilde coquilles in de noilly prat saus.

Mooie dikke coquilles met een streepje erin gegrild, perfecte gaarheid in een heerlijke saus en speels een paar garnaaltjes.

Compliment voor de kok!

Wij komen zeker een keer terug bij t`Kaaigat.