1. Een lunch op het mooie terras aan de Amstel. Helaas veel tafels niet voorzien van een parasol of de gelegenheid daartoe. Het was warm weer met een felle zon. Gelukkig zelf op tijd en een tafel in de schaduw. Bediening drie personen. Twee dames vriendelijk, doch onervaren. Een dame stug (kon geen lachje af) en niet klantvriendelijk. Eten was goed, maar ook niet meer dan dat. Porties redelijk. Prijs/kwaliteit: de prijs is duidelijk te hoog voor het product dat je krijgt (simpele opmaak, hoeveelheid redelijk). Aanrader: nee, in de omgeving, zowel in Uithoorn als ook in Kudelstaart en Aalsmeer zijn betere adressen te vinden. Ook met een terras. Jammer, want dit Rechthuis terras verdient beter!

1. Het Rechthuis
    Van restaurant

Beste Paul,

Als je ons laat weten wanneer je geweest bent, kan ik wat gerichter je klacht doornemen met mijn medewerkers.
    Wat de zon en de schaduw betreft dit blijft een dilemma, hoor graag hoe jij dit ziet.
    Je reactie zie ik graag te gemoed op Hans@hetrechthuis.nl

Met vriendelijke groet,

Hans Tieken.