Op dit adres zit nu: Mas Montagne

1. Eigenlijk wisten we het al wel (na eerdere ervaringen) maar je geeft het toch weer een kans want het is zo'n superlocatie en de kleine was een pannenkoek beloofd maar...... plakkerige tafel, lang, heeeeeel lang wachten op iemand die de bestelling op komt nemen. Dan lang, heel lang wachten op de drankjes (en dan is de rosé erg lauw!), wederom lang, heel lang wachten op de pannenkoeken en als ze dan komen blijkt er een te weinig te zijn en als die dan later komt, zit er geen kaas op die wel was besteld.

Chaos alom, tafels die niet afgeruimd worden, een eigenaresse die haar personeel onbehouwen te woord staat, bediening die van hot naar her stiert maar nergens schijnt de juiste bestelling aan te komen.

Wij gaan nog wel terug maar alleen met een zelfgebakken koude pannenkoek in onze picknickmand en dan lekker genieten in de speeltuin!

4,5