1. Timona Los

Afgelopen zaterdag een tafel geboekt voor mijn verjaardag. Wij komen minimaal 1 keer per maand bij Farinella dus de keus om lekker daar te eten was snel gemaakt. Geboekt om 18:30 uur. Binnen 20 min kregen wij ons voorgerecht gigantisch veel, niet erg. Maar om dan na 10 min je hoofdgerecht te krijgen voel ik me toch behoorlijk opgejaagd. (Geen tijd om je voorgerecht te laten zakken) waardoor je je hoofdgerecht niet op krijgt. De wijn word bijgeschonken in je al gebruikte glas. Waardoor wij om half acht weer buiten stonden. Het wordt er te druk waardoor je niet meer op je gemak kan eten. Laatste keer kregen we de bedankt limoncello van mensen die het niet wilde dus wederom weggejaagd. Nee voorlopig ben ik hier klaar met eten. Het eten is echt perfect maar om nou gejaagd te eten, nee dank je!