Let op: het partycentrum is wel nog geopend

1. Na een tegenvallende eerste keer in november waarbij het hoofdgerecht koud geserveerd werd hebben we dit restaurant vandaag een 2e keer willen gunnen. De 3-gangenproeverij met 'bijpassend' wijnarrangement klonk zo verrassend dat we ons toch hebben laten overhalen. Maar wat een teleurstelling! De eerste keer in mijn leven dat ik een recensie plaats maar dit kan echt niet.
    De proeverij was samengesteld uit 15 componenten waarbij het aan totale samenhang ontbrak. De wijnen waren volledig uit de lucht gegrepen en misten connectie met de gerechtjes. Sowieso zat er al geen visie achter de geserveerde wijnen bij deze gerechtjes en later kwam de eigenaar ook nog eens doodleuk vertellen dat hij alleen maar gerechten open heeft staan die afgestemd zijn op de andere gerechten op de kaart. Alsof je bij deze proeverij à € 49,90 slechts voor spek en bonen mee doet.
    Goedkope ingrediënten, gemis aan samenhang en (met name bij het nagerecht) tegenvallende smaken (vetaanslag in je mond, waterig ijs,…). Wanneer de eigenaar bij het eerlijk vertellen van je mening dan ook nog eens in de slachtofferrol kruipt en je te verstaan geeft dat het echt aan jou ligt omdat alle klanten verder tevreden zijn dan houdt het voor ons echt op. Temeer daar dat laatste niet op waarheid gebaseerd was aangezien er nog 2 tafels vanavond waren die wanklanken hebben laten horen bij het bedienend personeel. Onze indruk: een eigenaar die erg op de penning is en vindt dat klanten verder niet moeten zeuren.

2,3

1. de mof
    Van restaurant

Beste mevrouw, dank voor uw zeer objectieve recensie, ik kwam deze op google en iens ook al tegen, het zit u zeker zeer hoog dat u deze 3 keer, tot nu toe, deelt.
    Dat het diner niet aan uw wensen voldeed vinden wij zeer spijtig maar de twee tafels met wanklanken hebben wij, helaas voor u, niet vernomen, ons proeverij menu kost € 37,95 en inderdaad € 49,90 inclusief drie glazen wijn. Ik ben niet in de slachtofferrol gekropen heb mijn mening en onze filosofie aan u proberen uit te leggen dat dit niet het antwoord was dat u wilde horen is de basis voor uw recensie. U heeft u klacht overduidelijk en goed hoorbaar voor onze andere restaurant gasten(die hetzelfde menu gegeten hebben en wel tevreden waren) kenbaar gemaakt. Op mijn vraag wat er niet gesmaakt heeft gaf u het antwoord dat niks gesmaakt heeft, dat mag en ik waardeer een ieder zijn mening maar als er van de 15 kleine gerechtjes niks smaakt dan houd het voor mij op want dan kan ik hier niks aan doen. De opmerking je hebt KFC dan de Mof en andere restaurants was voor mij niet echt uitnodigend om u onvrede weg te nemen want dit was onmogelijk.
    Nogmaals betreur ik het dat u niet tevreden huis bent gekeerd, dit is voor ons een gemiste kans. excuses hiervoor. Gemiddeld een 2,3 als cijfer nemen wij niet serieus en objectief. Een 9,3 voor de keuken en 9,1 bediening op iens.
    Vorige week 5de plaats van de provincie heerlijk tiendaagse(zie AD), 8 plus volgens de gouden pollepel zijn misschien wat hoog, maar een 2,3 misschien wat laag.