in Haarlem

Het lekkerste restaurant van Haarlem!

1. Gereserveerd voor Vaderdag, zowel via mail als sms een bevestiging gekregen. Echter bij binnenkomst door twee serveersters erop gewezen dat de bevestiging niet is door gekomen en dat er nog wel plek voor ons was. Die plek was alleen mogelijk aan een lange ongezellige tafel. Geen excuses werden aangeboden.
    Na even twijfelen zijn wij (omdat alle restaurants vol waren op dat tijdstip) uiteindelijk ergens anders eten gaan bestellen om thuis te eten.

Nogal jammer dat er geen empathie werd getoond. Ik heb vaker bij Jetties gegeten en vind het heerlijk! Maar na deze ervaring ben ik minder geneigd om nog terug te keren. Jammer!

1. Beste Naomi, bedankt voor je recensie en feed-back. Wat vreselijk vervelend dat het mis is gegaan met het reserveren van jullie tafel en dat er geen empathie werd getoond. Dat is niet de bedoeling en daarvoor onze excuses. Ik zal dit opnemen met mijn team en zorgen dat wij het in de toekomst beter gaan doen.

Wel erg fijn te horen dat je ons eten heerlijk vindt, ik hoop dan ook dat je ondanks deze teleurstellende ervaring nog eens bij ons komt eten. Beloofd dat wij het dan beter doen, mocht je hierin interesse hebben dan staat er een drankje van het huis klaar voor jullie!