1. Vriendelijk personeel, groentesoep kindermenu veel te grove groenten, tomatensoep volwassene niet lekker.

Het hoofdgerecht was heerlijk, de varkenshaas smaakte erg lekker en de zelf gemaakte gebakken friet en gebakken aardappels smaakten heerlijk. Lekkere sla dressing.

Mooie borden waarop het eten opgediend wordt. We waren met 14 personen, we hebben ander half uur moeten wachten voordat we de soep kregen. Dat kwam, werd gezegd, omdat we met 14 personen waren en zoveel verschillende gerechten besteld hadden. Er zijn 3 soorten soep die kun je toch makkelijk na een half uur op kan dienen, lijkt mij. Kleine kinderen kregen leuke cadeautjes bij het eten en werden leuk vermaakt en voor de jarige was er vuurwerk bij het ijs en werd hij toegezongen, wat heel leuk was.
    Aan het personeel van de bediening heeft het niet gelegen, maar in de keuken is er volgens mij te weinig personeel.